Kdy podat stížnost
Pokud jste přesvědčeni, že jednáním nebo opomenutím naší společnosti (UniCredit pojišťovací makléřská spol. s r. o.) nebo našich podřízených finančních agentů byla porušena vaše práva nebo zájmy, případně nás chcete upozornit na konkrétní nedostatky, či porušení předpisů.
Jak podat stížnost
- Vyplňte tiskopis stížnosti
- Vyplněný tiskopis nám
- Pošlete poštou na adresu UniCredit pojišťovací makléřská spol. s r. o- Želetavská 1, 140 10 Praha
- Pošlete e-mailem na adresu pojmakler@unicreditleasing.cz
- Nebo přineste osobně na kteroukoliv pobočku UniCredit Leasing a. s.
Řešení stížnosti
Doporučeně vám ve lhůtě 30 dnů doručíme naše stanovisko. V případě, že jde o opodstatněnou stížnost, seznámíme vás s přijatými opatřeními, provedenými pro odstranění zjištěných nedostatků. Pokud budeme potřebovat doplňující údaje, vyžádáme si je od vás dodatečně.
Po odstranění nedostatků považujeme stížnost za vyřízenou.
Dovolujeme si vás upozornit, že v případě, že s námi nebudete během vyřizování spolupracovat bez udání vážného důvodu, můžeme posuzování žádosti ukončit.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme vám k dispozici na telefonním čísle 844 11 33 55 nebo na e-mailové adrese pojmakler@unicreditleasing.cz
Zamítnutí stížnosti
Vyhrazujeme si právo zamítnout stížnosti:
- které mají charakter poptávky nebo informace,
- anonymní žádosti,
- nebo neúplně vyplněné stížnosti.
Anonymní stížnosti vyřizujeme pouze v případech, pokud obsahují konkrétní údaje svědčící o porušení právních předpisů nebo podmínek vyplývajících ze smluvního vztahu se stěžovatelem.